sobota 31. srpna 2013

Deníky a washi pásky

Tak konečně. A jako vždycky, na poslední chvíli. Pořád jsem chtěla vymyslet něco super originál, ale nakonec jsem vzala za vděk tím, co mám. :)

Na blogu u Iri Novak běží (no vlastně už jen dneska) kreativní soutěž o washi pásky. A protože tyhle lepící papírové pásky nejsou nejlevnější, tak proč si o ně nezasoutěžit.




Jedna z věcí, na které je používám, jsou různé kartičky, obálky  a přáníčka.

Další mojí kreativní vášní jsou deníky. Zatím jsem prodala po nátlaku jen jeden, k těm ostatním mám citový vztah. Ale náhodou, do jednoho jsem dokonce začala i psát. :)
Kromě washi pásek se hodí veškeré zbytky barevných kartonů, scrapbook papírů, staré poštovní známky, noviny, knížky, halda časopisů... No zkrátka celá ta hromada nasyslených věcí, které by se ještě daly použít. A kupodivu dají! :)



1 komentář:

  1. Úžasný!!!Jsem do těch Tvých deníčků jednoduše zamilovaná až po uši... P.

    OdpovědětVymazat